Ruilen en retourneren
U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Dat geldt voor al uw bestellingen vanaf het moment dat u de bestelling(en) in uw bezit heeft. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het juiste artikel geleverd is en of het bovendien onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. Indien uw klacht gegrond is kunt u het artikel kosteloos retourneren en ontvangt u uiteraard uw geld terug of wordt een nieuw of juist artikel geleverd.
Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling of een deel hiervan, dan kunt u het bestelde binnen de zichttermijn retourneren.
Voor het retourneren van artikelen dienen ze aan de volgende voorwaarden voldoen:
• binnen de zichttermijn van 14 dagen;
• in de originele verpakking van het product, met aangehechte kaartjes, inclusief de originele labels;
• compleet, niet gebruikt en onbeschadigd
• met ingevuld retourformulier inclusief ordernummer, de verzendkosten voor het retourneren komen voor uw rekening.
Wat is het retouradres?
Vermeld het retouradres duidelijk op de verpakking:
De Blaker exclusief
Brinkstraat 16A
7551CD Hengelo
Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?
Zorg dat het retourformulier goed is ingevuld en verstuur het pakket naar ons. Zorg ervoor dat u het verzendbewijs bewaart zodat u kunt controleren wanneer en of het pakket door ons ontvangen is. Het terug te ontvangen bedrag wordt gerestitueerd via de bank.
BELANGRIJK: bewaar s.v.p. het verzendbewijs dat u ontvangt op het moment dat u de artikelen retourneert, totdat je het totaalbedrag van de geretourneerde artikelen ontvangen hebt. Want zonder verzendbewijs worden artikelen die niet aangekomen zijn niet vergoed.
Als ik artikelen retour stuur, krijg ik dan het totaal bedrag teruggestort?
Als u artikelen besluit te retourneren naar de webshop, dan ontvangt u het totaalbedrag uiterlijk binnen 14 dagen via de bank retour. Als u alle artikelen retourneert dan krijgt u ook de betaalde verzendkosten terug. Bij een deelretour wordt altijd rekening gehouden met het bedrag van de artikelen die behouden zijn.
Kan ik artikelen ruilen?
Indien u een artikel wilt ruilen in de webshop dan kunt u dit retour sturen en daarna het juiste artikel opnieuw bestellen via de webshop. Gebruik het retourformulier en geef hierbij aan dat het artikel wilt ruilen.
Voor het ruilen van artikelen dienen ze aan de volgende voorwaarden voldoen:
• in de originele verpakking van het product, met aangehechte kaartjes, inclusief de originele labels;
• compleet, niet gebruikt en onbeschadigd
De aanmelding voor het retourneren kunt u op twee manieren doen:
Klik hier voor het digitaal invullen van het RETOURFORMULIER op de website
of
Klik hier om het retourformulier te downloaden zodat u hem kunt uitprinten en invullen
Contact:
Indien u vragen, suggesties of problemen heeft met uw bestelling, kunt u op werkdagen terecht bij ons via info@deblaker-exclusief.nl of telefonisch op 074-2594888
Garantie:
Op alle nieuwe producten heeft u standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Zo kan het zijn dat bepaalde leveranciers een langere (fabrieks)garantietermijn hanteren dan de standaard 2 jaar. Als dit bij ons aangegeven staat, dan is dit ook van kracht. Indien de fabrieksgarantie afwijkt van de wettelijke minimale garantie, dan nog blijven dezelfde wettelijke rechten die u als consument heeft van kracht
Bedrijfsgegevens:
De Blaker exclusief
Brinkstraat 16A
7551 CD Hengelo (o)
T: 074-2594888
Kvk nr: 06059835
BTW nr: NL804878432B01